14 d’ag. 2012

FESTES PATRONALS - ADOR 2012





4 comentaris:

  1. Haurieu d'anar pensant en un canvi en el dia de les paelles i del tio de la Porra. Personalment pense que eixe dia no s'hauria de repartir beguda a la cavalcada perquè hi ha molta gentoleta forastera que ve a desvirtuar la festa i a buscar baralles. Em fa fredat eixir eixe dia amb els xiquets menuts per la poca falta de civisme de la gent de fora que ve a disfrutar de la nostra festa. Per favor, modifiqueu eixe dia per evitar tanta aglomeració i tanta burrera. Gràcies.

    ResponElimina
  2. Totalment d'acord, pareix un botelló en tota regla.Valdria la pena organitzar una bona cavalcada de disfresses per a tot el poble amb premis a l'originalitat, grup,materials reciclats... M'agafa vergonya veure als xavalets tots mascarats i despitralats. Per eixe motiu fa uns anys que eixe dia me'n vaig fora del poble, no m'agrada gens eixa festa.

    ResponElimina
  3. Totalment d'acord, pareix un botelló en tota regla. No m'agrada gens eixa festa, massa desmadre.

    ResponElimina